Resedag...

Vilken konstig dag. Eller annorlunda iaf.
Träning på förmiddan. Vilket är ovanligt eftersom det är tisdag idag. Jag brukar inte ofta träna på tisdagar men det funkade det med. Föreläsning på eftermiddan. Tror hela klassen var totalt oengagerad och föreläsaren ännu sämre än vanligt. Skriver fel siffror och räknar fram fel siffror konstant. Till slut så börjar alla bara skratta och då vet man att det är fel siffror igen. Sjukt segt gick det men man kom hem därifrån också.

Vi fortsatte styra med våran londonresa. Hade ett boende som vi bara tänkte boka men då var det såklart inte tillräckligt många rum lediga. Men vi har hittat ett annat. Så nu ska vi bara få alla med ombord så bokar vi det.

På tal om att boka har jag verkligen jobbat på den fronten idag. Bokat flyg upp till Övik första april, 650 kronor, skärtorsdan. Men det får det vara värt. Ska operera(!), inte dra, en visdomstand på onsdan så man kommer tydligen vara sjukt "ynklig" de närmsta dagarna. Så då tänkte jag att hellre ligger jag utan att kunna göra nånting hos mor o far än ensam i lägenheten i Västerås. Kommer ju ändå inte kunna gå ut eller nåt sånt.
Tåg ner fredan veckan efter. Flyg t o r Västerås Umeå när farfar fyller 90. Tänkte jag borde vara ute i god tid så jag kommer undan med några ören kvar i fickan :p Men direktflyg västerås till umeå tur och retur för 788 kronor får ju ses som ett fynd. Synd att de inte börjar flyga förrän 19e april. Annars hade jag bokat påsken där också...

Jaja, nu ska jag njuta av slutet på Christine och återigen hylla Cougar Town. Mycket bra.

Sov gott!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback