Soft musik och väntan...

Imorse var jag och tränade. Det kändes ganska bra idag. Bra med energi.
Kom hem och åt en riktigt god frukost. Frukost är underbart gott om man rört på sig innan... Annars är det en pina. Tänk att det kan vara så stor skillnad.

TV-kvällen igår var väl helt okej. Eller egentligen var det väl bara Cougar Town som jag kände att jag kommer vilja se nästa vecka också. Som je skratte...

Nu på eftermiddan hade vi Lab, vilket innebär att vi jobbar med en del av en inl uppg i grupp. Det är sex delar och idag hade vi på oss mellan 13.30-16.45 att göra den tredje delen. Vi var dock klara efter två timmar. Mycket skönt. Så då var det bara att traska hem igen. Och här sitter jag nu. Halvskön musik på spotify och väntar på att mor o far ska komma. Vet inte riktigt när de kommer eftersom jag inte hört nåt från de men jag hoppas att det blir i hyfsad tid iaf så man inte hinner hungra ihjäl innan middan. Ska bli kul med besök även om det bara är över natten. De drar till Thailand imorrn och jag är inte alls avundsjuk... suck...

Och jag som hade planer på att dra ut till IKEA imorrn nu när man har bil. Men hela IKEA här har utrymts och stängts idag för att det är för mycket snö på taket. Hoppas de hinner skotta tills imorrn bara... Då blir det ICA Maxi också. Ska inhandla en dammsugare också. Det behövs, den jag har är FÖRBANNAT kass! Men det är nog så att inget golv städar sig själv...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback