Elbafest och födelsedag.

Igår fyllde jag år. Kul kul. Men snart har man väl ändå gjort det för sista gången kan man hoppas. Spenderade dagen med pm-plugg på skolan och sen på kvällen var det Stora Elbafesten. Eftersom jag i ett onykter tillstånd för två månader sedan sa att jag skulle gifta mig med Anna Bergendahl fick jag bära en tiara och en skylt runt halsen med en bild på henne. Tyvärr började det ösregna när vi väntade på båten så jag använde skylten som regnskydd. Det gjorde att den böjde sig och snarare blev till en haklapp än en fin skylt :p Hur som helst så försvann båda två ganska snart efter att jag kom iland på ön.
Efter ett tag fick jag dock igen tiaran på dansgolvet men den försvann igen och när kvällen var slut var båda två spårlöst försvunna. Aja, det var fint så länge det varade.

I övrigt var det mycket som hände på denna ö. Pga tiaran (tror jag) fick jag en rejäl kyss på kinden, från en kille... Hmm. Sen fick jag också nån tjej på dansgolvet som greppade en över hela(!!) kroppen och var mer intresserad av vissa områden om vi säger så. Det var sjukt läskigt. Eller hon var så lång bara. Det gjorde det hela lite otrevligt. hade hon varit kortare hade jag nog inte varit så svår. Nu fick jag fly fältet istället. Haha, nej, det hände väldigt mycket där ute. Natten avslutades sedan med promenad hem i regnet och sängen vid halv fyra imorse. Puh.

Idag har jag ätit pizza, chips och druckit cola. Sen en massa slötittande på tv hos grannen. Nu hemma en stund innan vi ska köra våran specialitet. Grekisk sallad till middag. Och ännu mera läsk. Världens onyttigaste dag. Men åt ju ingen tårta igår så det jämnar nog ut sig.

Åker hem till Örnsköldsvik en kortis nästa helg (fredag till söndag) Farfar fyller 90 på torsdag och vi ska fira honom på lördan så då måste man ju hem en sväng. Skulle ha åkt torsdag men har en hel del i skolan så det fick bli ombokning till fredan.

Nej, nu ska jag skratta lite åt AFV innan jag går ner för middag.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback