#Saknad

Såhär ett år efter farfars 90-årsdag. Hans sista födelsedag presenterar jag det inlägg jag presenterade för ett år sedan. Saknad.

Idag fyller min kära farfar 90 år. Tänk vilken ålder. Jag kan bara gratulera. Tyvärr spenderar han dagen på Örnsköldsviks Sjukhus då han har en envis infektion som inte vill ge med sig. Hoppas att det blir bättre. Vore ju en bra födelsedagspresent.
Imorgon åker jag upp till Örnsköldsvik för att ha 90-årsfest på lördagen. Nu är väl frågan hur det kommer bli men jag ska ha en trevlig helg med familjen iaf. Redan söndag morgon återvänder jag till Västerås. Vi har Avslutningsmiddag för ekonomerna på stans finaste restaurang. Blir grejer det.
Men åter till födelsedagsbarnet. Grattis och hoppas du får en riktigt bra dag och att helgen blir alldeles underbar!


Farfar jag och kusin Johan en jul.


Farfar, Syrran, Farmor och jag för några år sedan :)



Syrran och Farfar på bröllop



Det som de flesta förknippar med min farfar, hans målningar. Good Job!!

Nu ska jag promenera iväg till ICA och köpa ett kuvert och frimärken och skicka iväg pappren till Irland och Ryan Air. Håll tummarna för oss de närmsta 30 dagarna :p

Trevlig helg, för nu är det faktiskt helg för mig.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback