Hoppas hoppas.

Suttit och skrivit ihop ett brev med ersättningskrav till Ryanair för de dagar vi satt fast i London förra månaden. En hel del kvitton och ihopräkningar behövdes och en hel del text. Men nu är det verkligen så att en idiot skulle kunna gå igenom våra kvitton och krav utan att misslyckas. Iofs är Ryanair idioter men nu är det bara att hoppas.
Ska försöka komma ihåg att skriva ut brevet imorrn, behöver bara de sista personernas adress. Inte lätt när vi är sex stycken uppdelade på fem bokningar och ännu fler mer eller mindre gemensamma kvitton. Köpa ett kuvert och posta alltihopa till Irland. Sen ska det tydligen ta ungefär 30 dagar innan man får svar. Hur det svaret kommer se ut har jag ingen aning om men förhoppningsvis står det att era krav har godkänts och xxx.xx pund har satts in på era konton :)

Pengarna skulle verkligen komma väl till pass. Det dryga är ju att det inte finns varken e-postadress eller telefonnummer till de som sköter återbäringskrav hos Ryanair. Så segt. Då kommer man ju inte ha en aning om det kommit fram, om det gått igenom eller om det är några frågetecken. Eller om man själv undrar över nåt. Aja, Ryanair säger jag bara...

Nu ska jag förbereda mig på att gå till Kåren och käka middag där. Får se om det slinker ner nån öl till käket kanske. Annars känns det bara väldigt bra med att käka billig mat utomhus i gott sällskap. Det kör vi på :)

Ha en bra kväll!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback