nej, nu får det ordna upp sig tycker jag...

Var inte så bakis när jag vaknade imorse men den nivån har hållt i sig hela dagen. Segt och störande. Det var iaf kul igår även om kvällen blev sjukt konstig. Först blev "förfesten" här hemma hos mig mycket längre än vi hade tänkt. Det resulterade i att vi missade nästan hela Börsbärsen. Hann med att köpa en öl till lägre pris iaf. Vi blev sedan kvar där ett par timmar innan vi skulle gå till en klubb där vi hade VIP. Det visade sig dock att hon som det stod på redan hade gått in och efter att ha snackat med en riktigt otrevlig vakt blev vi i kassan nekade att gå in eftersom vi inte kom alla 30 i ett sällskap. Även fast vi innan fått veta att det skulle vara okej att komma i grupper. Dock fick vi sedan veta att det var folktomt så det var nog lika bra att vi valde att gå därifrån istället för att betala inträde. VI gick istället till en pub och satte oss där istället. Klart mer folk och efter en stund kom de som tog sig in på klubben även dit eftersom det var så lite folk. Konstigt eftersom det ju är lönehelg.
Aja, till slut tog jag mig hem iaf och idag har jag nog inte tänkt gå ut alls. Sitter vid mitt köksbord med fransk balkongdörren öppen och lapar sol. Riktigt skönt men det drar lite kallt om fötterna. Sedan är det ett muller som kommer nu och då. Jag trodde först det var åska men finns inga moln. Kanske är bakom mig.

Så är det

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback