Pluggspurt i solen...

Okej, måste börja med en förklaring eftersom folk är förvånade över hur jag lyckats hålla bordellhistorien hemlig. Ska jag vara ärlig trodde jag att jag hade berättat om den för väldigt många men det är visst - ingen... Kom på det när jag skrev inlägget att detta skedde under en period då bloggen låg ouppdaterad i veckor. Så kan det vara. Men nu är sanningen ute. Åtminstone den sanningen. Haha, ni kan ju fundera på hur många såna hemligheter jag bär på. Men jag säger som jag alltid säger. Om jag får en fråga ljuger jag inte men man behöver ju inte kasta allt i ansiktet på folk. Så är det. Och en vit lögn kan väl vara okej. Men när det gäller mig själv är jag som en bok. Ni måste bara ställa frågorna, då svarar jag.

Hur som. Idag är sista dagen innan tentan. Imorrn 8.30 kör det igång. Woho. Jag är lagom nervös faktiskt. Helst eftersom det känns som uppladdningen varit allt annat än bra. Men samtidigt har det känts ganska bra senaste dagarna även om man känner att den mesta kunskapen hänger väldigt löst. Bara att hoppas att hjärnan och fokus är på topp imorrn. Det brukar det vara när det är tenta. Däremot brukar jag inte bli nervös förrän jag är på väg till tentalokalen. Nu är jag redan nervös. Vill så gärna klara denna tentan. Aja... Spenderade dagen fram tills en timme sen utomhus. Filt på gräset, sol i ansiktet och plugget vid fötterna. Sen blev det kallt och molnigt så då gick jag in och körde filt i förrådet, sol i sinnet och plugget i ansiktet.

Och som om tentan inte vore nog så är det SM i ekonomi på fredag i Karlstad med deltävling. De fyra bästa lagen(skolorna) kör final på lördag. Men vi åker dit redan torsdag morgon. Sen kommer jag inte tillbaka förrän söndan. Efter förmodligen en hel del fester, nya bekantskaper och trevliga dagar. Som om det inte vore nog med fester så är det fest imorrn också. Tenta-/inflyttnings-/födelsedagsfest. Huga. Och onsdag nästa vecka är det Elba festen plus att det är min födelsedag. Måste bara köpa biljett till åbäket. Hoppas de är slut... haha...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback