Åh, slava slava slava

Hej. Idag har jag varit i skolan hela förmiddan. Pluggat och krängt biljetter till julsittningen. En trevlig förmiddag.
Nu ska jag strax iväg till Kåren. För vi är ett gäng som slavar där ikväll/-natt. För det måste man göra om man vill ha roliga sittningar där. Och det ska vi ju snart ha. En rolig sittning.
Hur som helst. Man ska vara där 17. Om det är sittning innan diskot, vilket jag inte vet om det är - sittning alltså, så ska vi servera och ha oss. Annars är det nog ganska lugnt fram tills 22 då vi öppnar för dans och så vidare. Öppet till 02 och sen städning och sånt roligt. Sen hem. Och då kommer jag vara trött. För jag är liksom trött redan nu. Däremot tror jag att jag kommer få en hel del goda skratt ikväll. För det är stor del av Familjen som slavar. Och vi brukar ha roligt. Så det blir nog roligt.
Nej, nu måste jag stressa så jag inte blir försenad. Har lite att göra innan jag går.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback