Familjeplaner ;)

Då sitter man här igen, eller i mitt fall; halvligger, i soffan. Har spenderat förmiddan på föreläsning med extremt dålig lärare. Eller han är så snurrig. Och alltid sen. En kvart varje morgon. 30-minutersraster(!) som alltid blir 40 för att han aldrig är tillbaka. Han har ingen koll på schemat. Kan inte hantera en dator men tjuras med att han "kan". Tack och lov så är föreläsningen imorrn med en annan lärare och sen är det bara en föreläsning kvar med honom. Och två casetillfällen. Och en tenta. Oh well.

Sen har jag snackat lite med skolan. Ska boka in ett möte nästa vecka med enhetschefen på campussektionen för att snacka lokaler till konferensen. Ett konferensplaneringsmöte klockan 16 har också passerat. Middag + matlådetillverkning. Då morgondagen efter eskilstuna fortsätter med lite caseplugg i västerås.

Också saknar jag "Familjen". Efter att vi var ca 18 som bodde så tätt inpå varandra under alla dagarna i Örebro blev vi som en liten familj. Och det verkar som att vi alla saknar det. Att bo så tätt var riktigt roligt och nu låter ett kollektiv nästan som en dröm. Helst då med mat som man slipper laga, disk som man slipper diska, smuts man slipper städa. Men så funkar det ju inte. Men ändå, det vore såååå roligt.

Nej, nu måste jag läsa igenom caseinformationen. Suck. Men det är ett måste.

O.

Kommentarer
Postat av: M

jag röstar helt klart på kollektiv! vi borde kunna hyra ett hus, sista året!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback