Fest fest och fest.

Igår var det låååååång fest. Klockan 13 drog vi (jag o grannen) igång med vindrickandet. Flaxade ihop en spellista med en hel del 90-tals innehåll. Blev en hel del sång(?) innan vi gick till styrelsemötet. Vet inte vad de andra tyckte. Men det var nog ett av de roligare styrelsemötena hittills. Reaktionerna från folk var lite olika, tror inte vi störde alltför mycket. Men vi möttes av allt från rädsla till avund till glädje. Och vi var glada. Sen hem och fixa middag. Gick lite vilt till, en av köttbullarna hoppade ner i makaronkastrullen och när makaronerna var klara hamnade en del av de på golvet. Woho, tänkte jag, fyllekäk inatt.

Sen var det förfesternas afton som fortsatte innan det blev studenttorsdan på pluto. Pluto var som det brukar, konstigt.... Tyvärr tror jag inte det var så mycket folk där men men.

Nu har jag just lagt en beställning på onlinepizza. Om nom nom nom. Senare är det såklart fest igen. Inflyttningsfest! Looking forward to it. Säkert lite extra för att jag trots allt som rann ner igår faktiskt inte är det minsta bakis. Bara hungrig :)

Pratade nyss med farmor i telefonen också. Hon tyckte mitt festande lät "roligt men du håller väl koll på dig?!". Jag svarade att jag har "Full koll". Det tyckte hon var roligt. Hon är för härlig.

Nej, nu väntar jag som sagt på pizzan. Mmmmmmmm. Sen blir det vin igen. Mmmmmmmm. Usch, jag är verkligen fast i alkoholist-träsket. Mmmmmmm...

O.

Kommentarer
Postat av: ängeln

håll fast i alkolisten i dig till även imorgon kväll, på söndag får du släppa taget, KANSKE för jag har hört det rykats om att ni är lediga på måndag.. för du är ingen riktig vän om du inte ställer upp imorgon, för då är jag ÄNTLIGEN klar med mitt plugg! Och det känns som att du är skyldig mig det, YES I WIN! Bra, hörs imorgon! och föresten, hoppas ni har tråkigt ikväll, hejdå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback