Lycka :)

Okej, igår när jag precis höll på att somna fick jag ett sms som var bra men som jag helst inte velat få precis innan man somnar. Den andra linjeföreningen hade fått ihop sina slavar men vi var inte ens nära. Faaaan. Men idag efter enormt hårt arbete fick jag hjälp av en ängel som på fem minuter fixade det. Haha, kändes lagom dumt att ha kämpat hela dagen (plus en hel del tidigare dagar) också fixar nån annan det på fem minuter men jag har valt att bortse från det och bara njuta av att ha det löst. En sak som ännu inte är löst är dock hur jag ska lära mig allt jag behöver för att klara denna tentan. Började ju tentaplugga i söndags. Ja, dumt, men tidsbrist. Och bakfylla...

Hur som haver nu hoppas jag att det bara går utav hejsan att klara detta plugg. Typ på ren lycka. För att ligga vaken tre timmar på natten och fundera över hur man ska få tag på slavar är verkligen inte det jag vill använda mina nätter till. Oh well. Nu ska jag ta mig igenom den segaste av räkneuppgifterna inför torsdagens tenta. Och imorrn blir det stenhårt plugg från tidig morgon till sen kväll. Eller jag intalar mig det iaf. Teorin däremot är ett mörker. Ett kolsvart mörker. Det positiva med dessa juridikkurser är ju dock att alla svar ska finnas i lagboken och den får man ju med sig till tentan så med lite blädder hit och dit ska det bannemej kunna gå vägen. Vi får se helt enkelt.

Såg att jag fått en kommentar angående planering av nyår. Jag vet faktiskt inte om jag kommer vara "hemma" (övik alltså) då. Har ett "seminarium" redan den 3e eller 4e januari. Så jag vet ärligt talat inte om jag kommer vara uppe över nyår. Om jag är det kan jag hur som helst inte ge mig på någon längre resa (läs:fjällen) om jag ska hinna ner igen. Men det beror lite på hur mina kamrater här nere gör. Är de här till nyår blir det nog så att även jag blir det.
Så så länge det planeras i Övik eller dess närhet är jag med i planerna men kanske hoppar av de i sista stund. Well well back to the numbers and taxes.

O.

Kommentarer
Postat av: ängeln

åh, vad fint av dig att kalla mig ängel! och vilken tur vi hade, för bara någon timme efter så krackade min dator ihop totalt, under sju timmars tid, dundervirusinvation, så jag är bara lycklig att det hann lösa sig innan dess!

Postat av: Oscar

Åh, så jobbigt. Virus låter inte alls kul. Men som sagt mycket bra att det löste sig :) :) :)

2010-11-03 @ 18:16:15
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback