Megakonferensen i Örebro.

Då är jag åter i Västerås. MEGA-konferensen i Örebro är över. Det har varit härliga dagar med hyfsade föreläsningar och en del nätverkande. Men också såklart en hel del fester! Härliga sådana. Och lagom ofräscht i sovsalen efter tre dagar av allt vad det kan innebära att vara så många på liten yta! Men det är ju det som är det härliga! Mycket kamrater och härliga människor från hela Sverige.
Men nu är jag trött. Sömn är en bristvara på konferenser. Så nu sitter jag här hemma i soffan med en enorm trötthet. Men jag ska vara vaken till kvällen så jag inte gör nån dum ändring av dygnsrytmen. Man ska ju gå i skola. Lyckligtvis är jag ledig imorrn. Förutom ett möte 12.00 för att planera för en sittning i december. Och ett styrelsemöte 16.15 för att utvärdera konferensen och gå igenom lite annat. Sen har jag värk i nacken då jag fick nån typ av "snärt"-skada i nacken efter rejält med fart på dansgolvet under fredagkvällen. Ont i ryggen efter tre nätter på luftmadrass. Ont i halsen efter att, som det känns, ha frusit i tre dagar. Men trots min totalfärdiga kropp känns det härligt. För konferenserna är årets höjdpunkter. Nästa konferens, Kontaktmanna, ska vi hålla här i Västerås. Så då blir det ju lite annorlunda. Kommer såklart att vara med på en hel del ändå men det kommer också innebära MYCKET jobb. Tänk om man kunde skippa plugget och bara satsa på allt detta roliga vid sidan om?! Jag hade inte tvekat en sekund!

Några bilder från helgen har jag tyvärr inte. Än. Lämnade min kamera hemma då batteritiden är totalt körd. Oh well nu måste jag styra med lite mer. Ringa pappa, det är ju Fars Dag. Kanske kontakta syrran som faktiskt ringde i går kväll men då satt jag på bankett så jag hade inte så mycket tid till prat då. Men först ska jag "dö" en liten stund så får jag återkomma med bilder när såna finns att tillgå!

Tack för helgen!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback