Sköjj.

Happ, då var man förkyld på riktigt igen då. Suck. Fast det är inte så farligt egentligen. Förutom att det känns sjukt opeppande att ha tvättstugan om några minuter. Och den kan man inte skippa när man väl har den. För då tar det typ en vecka innan det finns en ledig tid igen. Och då kommer ju kläderna ta slut. Och det vore ju inte bra.

Igår var det tacokväll. Blev en hel del vin, skitsnack, försök till låtskrivning och GOD mat. Kul var det. Idag har jag inte gjort mer än besökt ICA för att fylla på frukostförrådet. Unnade mig även två avokados. Det kanske är bra mot förkylning, nån som vet? Gott är det iaf.
Imorrn är det föreläsning i E-tuna på förmiddan. Kanske plugg på eftermiddan och sen är det konferensmöte klockan 16. Fullspäckad dag alltså. Och sen på tisdag har vi caseseminarium. Huh. Vet egentligen inte vad det går ut på då läraren är sjukt luddig(?) men det ska väl gå vägen. Efter VG:et i Beskattningsrätten unnar jag mig att inte ta denna kurs på alltför stort allvar. Helst eftersom läraren inte är den mest inspirerande. Oh well.

Som sagt, nu blir det tvättstugan i tre timmar framöver.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback