Snow snow snow.

Jag hade nåt så extremt intressant jag skulle ta upp. Men nu kan jag inte komma på vad det var. Hmm.

Just ja, tur att jag inte glömde det längre än ett par minuter. Idag insåg jag att jag har tenta redan nästa vecka!! Om tio dagar!! Panik. Eller egentligen inte panik. Jag känner mig helt oförstående bara. Har inte lärt mig nåt under denna kursen än och nu är den snart slut. Suck. Imorrn har jag seminarium också. På ett case som om möjligt är ännu sämre uppstyrt. Denna läraren alltså. Hade jag haft lite mer att säga till om så hade han fått sparken. Nu har jag inte riktigt tid med att få det uppstyrt... Men tentaplugg känns inte heller det minsta lockande.

Oh well. Det ska nog bli nåt av detta också. Är ju jul snart. Advent redan på söndag.

Haft konferensplaneringsmöte idag också. Det går faktiskt framåt. Så jag hoppas och tror att väldigt mycket av det som är mitt ansvar ska lösa sig de närmsta veckorna. En hel del har redan löst sig så det känns bra. Det rullar på kan man säga. På onsdag har vi styrelsemöte också. Och sen fortsätter biljettförsäljningen till Julsittningen. Den som ingen (?) vill missa! Så det så!

Nu blir det en alldeles lagom och slapp kväll här hemma. Imorrn förmiddag genomgång med gruppen inför caset och seminarium i Eskilstuna på eftermiddan!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback