Vilken lördag?

Då har denna lördag börjat närma sig sitt slut. Denna lördag vars första självande timmar spenderades i en bar på Kåren. Städandes när det stängde. Denna lördag när jag gick och la mig halv fem imorse. Denna lördag som sedan fortsatte när jag klev upp klockan 13. Denna lördag som därefter såg mig spendera timmar i soffan med huvudvärk och trötthet. Denna lördag som såg mig bli deprimerad över torsdagens tenta när jag försökte mig på att tentaplugga. Denna lördag som såg mig ge upp tentapluggandet i förhoppningen att det är tröttheten som ligger bakom den totala frånvaron av kunskap. Denna lördag som sedan såg mig besöka OKQ8 för att inhandla ostkrokar och ipren. Denna lördag som bjuder mig på Harry Potter på kanal 5. Denna lördag som senare bjuder mig på AFV, Paradise Hotel m.m. Denna lördag som varit kort. Denna lördag när Västerås är inbäddad i ett tjockt lager av den vita nederbörden. Denna lördag dagen innan första advent. Denna lördag.


En galen lördag

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback