Åhåh, jag är för rolig.

Igår skrev jag ju om Ann Ahl. Jag har inte riktigt släppt det ännu för nu kom jag på nåt ännu roligare. Tänk när Ann Ahls kompisar ska prata om hennes ex.
"Hade ni kul igår?"
"Ja, men det visade sig att det var Ann Ahls ex".

Hahaha, jag kom på detta för tio minuter sen och tycker fortfarande det är lika roligt.

Jag ber om ursäkt över denna usla humor men erkänn att det är lite roligt?!
Idag har jag iaf varit till skolan och suttit och sålt biljetter till sittning. Tyvärr så fick klassen vi hade riktat in oss på sluta tidigare så när vi kom dit hade alla redan gått. Men vi lyckades sälja en del biljetter ändå. Så på de inledande två dagarna har vi redan kommit upp i hälften av biljetterna. Bra jobbat tycker jag :)

Nu ska jag strax traska iväg till ica skulle jag tro. Sen blir det styrelsemöte senare i eftermiddag och kanske också att jag hinner med att träffa på pappa lite senare. Han är ju i stan ett par dagar.

O.

Kommentarer
Postat av: Holmen

Hahahaha! Bara råkade hitta till din blogg från msn och så läser jag detta. Detta är ord/namn humor av högsta klass. Sånt här blir aldrig gammalt! :D

2010-10-05 @ 13:52:18
Postat av: Sandra

HAHA sjukt roligt ju :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback