Ann Ahl. Stackare.

Okej, en av de bättre undanflykterna från plugg på länge. Av någon anledning fick jag en flashback av "Sommaren med Göran" (är det väl?) där Ann gifter sig och får heta Ann Ahl. Jag kom såklart på att man måste ju kolla om folk heter så. Och det finns minst en på Facebook (ja, en av de pålitligare källorna..) som heter det. Stackare. Men hahaha. Det är bara så roligt.

Får mig också att minnas alla kvällar i London (minnet börjar svika men jag tror det var då...) som vi spenderade timmar med att komma på för och efternamn som blev roliga tillsammans. Just nu minns jag inget av de. Jag minns inte ens om vi gjorde det på svenska eller engelska. Eller kanske bägge. Förmodligen bägge.

Idag har jag iaf varit på föreläsning i Eskilstuna. 8.15-12 vilket innebär att bussen går 07.15 och att man är tillbaka i Västerås vid 13-tiden. Har käkat lite lunch och ska om en timme tillbaka till skolområdet för linjeföreningens Extrastämma på Kåren. Eftersom vi i styrelsen har lite att förbereda innan ska vi vara där lite tidigare. Den börjar annars 16.15 och eftersom det är Kanelbullens Dag så bjuder vi deltagarna på kanelbullar. Woho. På tal om det så är jag så besviken på min kalender. Den tar inte upp så viktiga högtider som kanelbullens dag och våffeldagar. Hur ska man komma ihåg de annars? Tur att den bara räcker fram till nyår. Sen ska jag köpa en som har med alla dessa viktiga grejer.

Senare ikväll kommer pappa till Västerås på konferens i två dagar tror jag det är. Han brukar dock vara rejält uppbokad men ett hej ska man väl hinna med iaf. Jag är också ganska uppbokad. Eller imorrn är det en väldigt hackig dag. Klockan 10 måste jag vara på skolan och informera i klasser om sittning. 11-12 ska jag stå och sälja biljetter och senare på eftermiddan har vi styrelsemöte. Positivt är att det inte är någon fler föreläsning denna veckan och eftersom min grupp har seminarium på torsdag eftermiddag blir det inga fler tidiga morgnar denna veckan. Och nästa vecka har vi av någon underlig anledning bara en föreläsning. Sköööönt. Det innebär att det finns gott om tid att läsa ikapp och gott om tid att få igång träningen på allvar. Nu blir det nog till att köpa träningskort på onsdag skulle jag tro. Tror inte jag hinner imorrn...

Well well. Ny vecka nya möjligheter :)

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh the memories :D Tror det kan ha varit både i gymnasiet och i London - när vi väl kommer på nåt "kul" brukar vi ju köra med det ett tag :p

Postat av: Oscar

Haha, det är nog mycket möjligt :)

2010-10-05 @ 12:50:47
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback