Have mercy on me :)

Är det åldern? Är det idioti? Men jag kan inte låta bli att ha ett enormt sug efter reunions. Det finns så många kamrater där ute som man inte har tid att hålla kontakten med eller som man inte har någon aning om vad de gör. Tänk vad ännu längre bort de hade känts om Facebook inte funnits. Där får man ju en liten chans att på nåt sätt hänga med i folks liv ändå. Eller?

Denna helgen ska jag vara lugn. Igår var det vin och spelkväll men det var ändå lugnt. Riktigt go' kväll kan man säga. Idag hade jag stora planer på att plugga men precis som vanligt så fallerar de ganska rejält. Istället har jag gjort absolut ingenting. Men imorrn då jäklar. För idag är mitt huvud fyllt med så mycket annat.


Varför är det alltid de som världen behöver mest och mer av som försvinner innan de borde?





O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback