Jag har ett leende på läpparna.

Jag är glad. Jag har varit på bio och sett en fantastisk svensk film. "Himlen är oskyldigt blå". Jag satt med ett konstant leende på läpparna och njöt. Pendlade mellan skratt, vara generad till att tycka synd om. Det var en helt underbar film. Den fick mig att vilja vara 18 år och spendera sommaren ute bland klippor och bara njuta. Den fick mig också att njuta av svensk sommar mitt i höstmörkret och kylan. Den fick mig att längta efter sommaren mer än nånsin. Den fick mig att älska Sverige. Den fick mig också att hata att många ungdomar växer upp i ett hem fyllt av missbruk. Nej, det var en fantastisk film.
Så se den allihopa!! Och missa inte början, på nåt vis gör den att det där leendet och igenkännandet håller sig kvar filmen igenom. Filmen förmedlade verkligen känslorna hela tiden. Så tack till dig som styrde denna biokväll och valde film och tack till alla er andra som förgyllde kvällen. Underbart att sitta i en biosalong och höra skratten från människor man känner. Men även så härligt att sitta i en biosalong och höra andra människor som man inte känner skratta. Skratt behöver vi mer av!

Nej, som sagt se denna film om ni får tid. Annars får ni ta er tid. Den är helt klart sevärd! Och återigen kommer jag till slutsatsen att man går på bio för sällan.
Take care!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vare nån tjej du fick med dig? ;););) tihi!!! btw, tycker det är dåligt med kommentarer på min blogg nu förtin...

Postat av: Moa

åh, vilken tur att jag var bäst och bestämde att vi skulle på bio! Shalalala!

2010-10-29 @ 18:08:18
URL: http://moarydbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback