Kick-off.

Så är då denna "kick-off" vecka som jag valt att kalla den igång. Igår var det uppstartsmöte för konferensarrangemanget. Vi fick ihop en projektgrupp med just nu 14 ansvariga. Sen har vi ungefär 10-12 funktionärer och hjälpredor klara men skulle behöva typ 5-10 till iaf. Jag ska försöka styra med Logi, transport och nånting mer tror jag det var. Minns inte riktigt. Har iaf kommit fram till att hitta lokal där man kan husera 80-140 pers torsdag-söndag inte är det enklaste. Skolans lokaler är det kanske någon som säger?! Ja, tyvärr finns det inga duschar där och det vore ju det absolut bästa om det gick att hitta nån lokal där det även finns såna faciliteter. Typ en gymnastiksal hade ju varit det bästa. Men de är oftast uppbokade långt i förväg. Någon som har några tips??
Vi kommer klara det iaf. Det vet jag.

Idag är det styrelse kick-off istället. Om 45 minuter samlas vi utanför mitt hus för att gå till Arosfortet (typ 100 meter...) och kämpa i cellerna i två timmar. Sen är det hem och byta om innan vi ska ner på Sportbaren och käka middag. Woopidoo vilken dag. Kanske blir det mer fest än det låter som. Förutsättningarna finns, frågan är väl bara om viljan finns.

Tänk om min lägenhet hade varit städad...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback