Mitt liv är underbart.



Haha, skulle logga in på spotify. Vilket lösenord tror ni jag försökte skriva? "spotify". Haha, så dum är ju inte ens jag att jag skulle välja det som lösenord.
Har spelat bowling under kvällen och svängt förbi ett gäng pubar/krogar och tagit några öl och haft det trevligt. Nu hemma och inser att jag under de senaste 44 timmarna har sovit 5. Det ska bli så skönt att sova ut imorrn. Såååå skönt.

Igår (fredag) var jag på middag hos några kompisar. Vi var sex stycken. De bjöd på fantastisk grillbuffé och återigen slog det mig; "hur har jag haft turen att lära känna alla dessa underbara och generösa människor?". Har jag förtjänat allt detta? Jag hoppas svaret är ja, annars lär karman slå tillbaka rejält snart :p Jaja, jag var full igår också men så är det när man är student och livet leker. Allt är okej och allt är roligt!

Sen en rolig sak. Det går en reklam på tv4 tror jag det är. Den handlar om Jarlsberg(?) ost. Deras slogan är så fantastisk: "Smaken sitter i hålen". Hahaha, underbart.

Och sen till Idol. Kan ju inte missa att skriva om det. Är inte hon Minnah fantastisk?? Jag är nog kär. Iofs brukar jag bli kär i de flesta av tjejerna i Idol så det är väl ingen överraskning. Men hon är BRA.

Well well nu ska jag chilla med lite musik innan jag slumrar in.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback