Society...

You're a crazy breed.

Det stämmer nog jäkligt bra. Hela texten egentligen. Jag är iaf fast i de där lite av "gamm"-låtarna. Bara för att jag gillar den just nu så får ni sången här:



Vad har jag då gjort idag? Jo, jag har varit på stan. Köpte ett par nya skor. Ett par av en "rejälare" kängvariant på Skopunkten. Och eftersom L (min granne) köpte ett par också så passade vi på att utnyttja att få halva priset på ett av paren. Bra tänkt kan man säga :)
Hemma drog jag en vända med dammsugaren men sen dog mina städambitioner och det blev inget mer av det. Så golvet är rent och resten är skit. Ungefär.

Sen skulle jag fixa ett event på facebook för en halloweenfest som linjeföreningen styr. Alltså jag och L. Men facebook strejkade så det slutade med att jag skapade samma event tre gånger... Vilket resulterade i att jag kände mig tvungen att skicka ut ett meddelande till alla. Och sen också ställa in samma event två gånger. Så nu har jag förhoppningsvis bara ett kvar. Haha, vem har sagt att allt ska vara enkelt??

Enda problemet jag har nu är vad tusan man ska ha på sig på en Halloweenfest. Jag har aldrig varit på en sån förut. Faktiskt. En riktig alltså med utklädnad och allt. Eller har jag det? Jag har inget minne av det iaf. Vilket iofs när det gäller fester inte behöver innebära att det aldrig skett...

Aja, take care och hoppas ni får en riktigt bra vecka. Jag ska trots att den inleds med uppstigning kvart över sex imorrn bitti verkligen försöka ha det.

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

1. Den låten är grym bra!

2. Jag har samma problem med halloweenutklädnad... Frågan är typ om man ska försöka vara "snyggt" utklädd eller bara go bananas och fula ner sig totalt? :p

Postat av: Oscar

Hm, jag hade ju min "fula ner sig totalt"-kväll i fredags så måste ju komma på nåt nytt nu. Åh, stress. Fast man har gott om tid kommer man sitta där samma dag med panik och ha slitit ut varenda plagg man har på golvet...

2010-10-20 @ 17:57:36
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback