Var tar all tid vägen??

Okej, ni kanske börjar lessna men här kommer ytterligare ett inlägg som handlar om hur fullspäckat mitt liv är. Men ta det på rätt sätt. Jag klagar men tycker samtidigt att det är fantastiskt härligt. Dvs jag klagar mer bara för att klaga. Om jag nu ens klagar. Det är jag inte riktigt säker på.

Hur som helst så blev mitt fullspäckade schema ganska klart för mig idag då jag pratade med pappa i telefonen och han undrade över när jag kommer hem norrut nästa gång. Jag sa att det blir nog jul och började sen rabbla min närmsta tid. De närmsta 1,5 veckorna är jag mest orolig över, here is why:
Denna veckan hade vi sista föreläsningen i Eskilstuna för denna kursen idag. Ska ju vara där hela hösten men idag var sista dagen vi började redan 8.15, efter tentan är det 9.15 som gäller. Då får man sova till 7.10 istället. Can't wait. Imorrn ska jag träna på morgonen, plugga över lunchen och klockan 16 är det uppstartsmöte för den ekonomföreningskonferens som vi ska arrangera i Februari (Kontaktmanna heter den). Konferenser brukar innebära en hel del jobb så det är bara att köra igång. Konferensen sträcker sig över en helg, torsdag till söndag.
På onsdag har vi kick-off med föreningsstyrelsen, vi ska på Arosfortet (typ Boda Borg...), ligger precis bredvid mitt hus, sen hem och byta om och så innan det blir "styrelsemiddag" nere på Sportbaren (samarbetspartner) och kanske lite fest efter det också. Får se. På torsdag är schemat tomt vilket bör innebära träning och tentaplugg. Fredag är det Halloweenfest och jag är med och drar i trådarna så fullt upp även då. Lördag måste jag iväg och städa festlokalen och sen på kvällen är det kick-off för vårat samarbete med Sportbaren så då ska man vara där istället. Söndag blir förmodligen en riktig bakisdag innan sista tre dagarna av stenhårt tentaplugg drar igång.

Men trots att jag nästa torsdag har tentan blir mitt schema inte lugnare. Efter tentan har vi vissa funderingar på en Roadtrip till Amsterdam över helgen, en grabbresa om vi har grabbar så det räcker. Blir den inte av är helgen ändå uppbokad med diverse festligheter...
Helgen därefter är det ekonomföreningskonferens i Örebro. Kommer bli MEGA-kul. Och sen rullar det bara på. Herregud så kul.

Det som är lite konstigt dock är att den tid man tidigare hade för att bara sitta i soffan den är precis lika stor nu. Eller nej, det är den inte. Men tiden som krävs för alla styrelseuppdrag och planering stjäl mer av pluggtiden än av den lediga tiden. Jag har insett det att allt runt skolan just nu är så extremt roligt så jag skulle vilja skippa plugget och bara göra allt runtomkring. Åh, denna hösten är så bra!

Nej, nu ska jag sluta vara så extremt äckligt positiv och låta er surfa vidare. Bye for now! Hm, kanske skulle slänga in nån bild också. Hm, kanske ska köra en omröstning om vad jag ska ha på Halloween. Om vi säger såhär, ett av alternativen är inte så seriöst men känner jag er rätt kommer det att vara det som röstas fram så inga garantier till att det blir det jag bär. Kanske om nån vill ha en privat visning i sitt sovrum så kan jag ställa upp :p

Alternativ 1: Mumien.

Alternativ 2: Shejken(hur stavas det egentligen??)
Och så bam-pa-ra-pam, tips från en vän som tyckte detta skulle passa:

Alternativ 3: Pizza-delivery-guy
Och, mamma du kan vara lugn, det är INTE jag på bilden...
Så rösta :p
O.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahahahah ogge, som att din mamma inte skulle fatta att det inte är du på bilden:P

om ni inte får ihop tillräckligt med grabbar till resan så är jag på:)

2010-10-26 @ 00:27:05
Postat av: Sandra

Åh kul det lät med Amsterdam!

Jag hade varit Sheik och kallat mig Sheik Yerbouti, haha :D

Postat av: Linnéa

PIZZA DELIVERY-GUY!!! finns ju inga andra alternativ ;)

2010-10-26 @ 17:54:59
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback