Woho, en extra timme...

Okej, dagarna går. Hade ju varit på Halloweenfest sist jag skrev. Så vettigt är väl inte direkt vad innehållet var. Frågan är om detta blir vettigare. Vi får se helt enkelt.

Städningen av festlokalen gick bra. Mat-, bakis- och slapphänget på Sportbaren på lördagen var okej. Pluggandet idag var en berg- och dalbana mellan glädje och förtvivlan. Såhär i efterhand känns det lite bättre men att jag ska kunna gå från tentalokalen på torsdag och känna som att jag gjort allt jag kunnat känns långt borta just nu. Måndag tisdag och onsdag kvar att maniplugga. Sen får det bära eller brista.



Något roligt var ju att man fick en extra timme imorse. Vad använde ni eran till? Jag gjorde det enda rätta. Efter en vecka med på tok för lite sömn, på tok för mycket att göra och för mycket som snurrat i huvudet intalade jag mig själv att jag är utbränd. Såg repriserna av Paradise Hotel för att tömma huvet. Dog i sängen klockan 1. Vaknade 10 den "gamla tiden". Ställde om klockan till 9 och satte ett larm på 10. Underbart. Hur skulle man annars kunna använda den timmen bättre när man är slutkörd mentalt och psykiskt?? Fast tro inte att jag är deppad. Det är så långt från sanningen man kan komma. Jag gör bara saker jag tycker är sjukt roliga. Vissa veckor innebär det dock att det blir mycket att göra och pluggandet blir lidande. Som denna veckan. Men ack vilken rolig vecka det har varit.
Onsdagen var nog höjdpunkten ändå med styrelsekickoffen på Arosfortet, middag och shots på Sportbaren och sen fest med IMF:are.



Så nu ska jag spendera kvällen med att lyssna på lugn och avslappnande musik. Vila hjärnan och imorrn plugga stenhårt hela dagen. Vi får väl se hur det går.



O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback