Bästa dagarna på året :)

Ojoj, dessa nollningsveckor är verkligen årets höjdpunkt. De fortsätter rulla på i extrem takt, med extremt mycket roligheter och en hel del alkoholfyllda kvällar och ångestladdade morgnar.
Igår hade vi sittning på kåren innan kårpremiären. Det var utan tvekan den roligaste sittning vi nånsin haft. Hur mycket som helst hände. Haha, när man tänker tillbaka så var det en riktigt händelserik kväll. Men en helt grymt rolig kväll som känns helt snurrig i efterhand. Och eftersom min blogg är trevlig och "familjevänlig" går vi inte djupare in på allt som skedde.

Jag kan iaf berätta att det lag som jag coachade i 8-kampen ute på Björnön i tisdags var det av de 12 lagen som var bäst och vann hela tävlingen. Jag är grymt stolt. Som en stolt tupp typ... Eller hur man nu säger.

Idag körde vi skattjakt på stan. Gick väl helt okej men denna gången känns det snarare säkert att mitt lag inte vann. Vi var bra men förmodligen inte tillräckligt bra.

Jag har också insett under denna nollning, som under alla andra nollningar, att jag skulle vilja vara typ fem personer. För då skulle man kunna hinna med så mycket mer utan att missa något annat som man gärna skulle vilja göra. Men ack vilka härliga dagar man haft och fortfarande har framför sig. Under kvällen idag var det Spex-kval (spexet är en del av studentolympiaden), vi lyckades inte kvalificera oss till finalen om en vecka utan blev utslagna men det gör inte så mycket. När jag var nolla hade vi inget spexlag men då vann vi ändå olympiaden :)

Imorrn har jag eftermiddagsföreläsning i Eskilstuna. Sen hem, byta om, äta och bege sig iväg till förfest inför Elbafesten som är imorrn kväll. Undrar om det är tänkt att vi ska ha faddertröjor då..? Det brukar vi inte ha. Och nollorna brukar inte behöva sina pannband heller... Hmm. Vi får väl se vad det blir av den saken...

På lördag har vi volleyboll (också en del av studentolympiaden) och på kvällen är det Temaförfest innan Disco på Kåren. Temat? Jo, det är toga. Dvs klä dig i ett lakan. Kommer nog bli kallt men jäkligt sexigt(?). Haha. Man behöver ju inte klä av sig innan man lägger sig..?

Så som ni förstår en hel del att se framemot. Och det fortsätter ju även under nästa vecka. Woho. Och veckan efter det är det finsittning och veckan efter det är det kräftskiva..(?) Eller kräftskivan är väl lite frågetecken då vi inte riktigt planerat alltför mycket kring den. Nej, färdigt med pladdret. Sov gott"

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback