En söndag med sol, träning, pizza, blåst, Big Brother och idioter.

Jag tar rubriken i kronologisk ordning. Inledde dagen med en stund nere vid gräset här hemma. Solstolen gjorde utepremiär. Det var ganska skönt, lite kalla vindar nu och då men annars helt klart shorts och t-shirt väder. Därefter blev det Ica-pizza. Ytterligare ett försök till solhäng men storm satte stopp för det.

Och senare fick jag för mig att ta en promenad men ändrade mig och sprang(!!) istället. Första rundan i år. Kändes inte som någon hit. Jäkla motvind i början också. Aja, jag tog mig runt och fick sedan en enormt lång och skön dusch.

Därefter massor av tv och datahäng. Just nu är det Big Brother som lockar. Fantastiskt vad ointressant intressant det är.

Och mitt i min lilla bubbla fick jag höra att mina asiatgrannar på första våningen, som jag säkert berättat om förut gällande att de tror att utrymmet utanför tvättstugan är deras hem. Nu var det en granne som hörde en flaska krossas nere vid plattorna vid gräsmattan. Hon tittade ut och där står asiaterna och sopar ut det i gräset! Hur dum kan man bli! Även om det är högst osannolikt hoppas jag att det inte var glaset de sopade ut. Som det ser ut är det dock nåt som ligger i kanten där som blänker som glas. Jag lär definitivt kontrollera det imorrn.

Imorrn är planerna annars att läsa igenom lite andra uppsatser och ha lite info och tips att lämna till de grupperna på tisdag då vi har "seminariehandledning". Jag hoppas på sol och fint väder även imorrn. För att det är härligt.

Trevlig vecka på er alla!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback