Jag har en hemlighet.

Jag har en hemlighet. Något jag sysslat med i smyg. Bakom bloggens rygg. Jag har aktiverat den twitter jag skapade för säkert två år sen med mina första twittrar. Är nu uppe i hela två. Ingen som följer mig men jag tycker det är lika bra. För då kan jag fortsätta skriva lite nu och då och se om det passar mig. Men om någon av er som läser här skulle vara nyfikna av vad jag funderar över så borde ni söka igen mig där på twitter. Jag heter som jag heter. Lätt som en plätt?! Om några dagar eller veckor kanske jag mer officiellt går ut med det. När jag fått lite feedback på om jag förstått mig på det hela.

Idag har det annars varit uppsatsplugg. Powernap. Faddermöte. Ekonompub, -kväll med Länsförsäkringar. Och aldrig hade jag kunnat tro att man kunde äta sig mätt på snittar. Men samtidigt borde jag ju förstå att allt som blandas ned med öl i sällskap med drivna människor, både studenter och arbetare och chefer, blir succé.

Nu är jag fortfarande lite för uppe i varv för att sova. Dessa kvällar tillsammans med dessa människor renderar alltid i så mycket idésprutande att det tar några timmar att smälta allt. Tills man smält vad som kan arbetas vidare på och vad som är dåliga idéer. Samtidigt kan man nog tycka att dåliga idéer inte existerar. Bara mer eller mindre genomtänkta.

Folk tycker tydligen att jag är brun. Stek-brun. Bra? Ja...

Så med de tankarna önskar jag god natt. Imorrn återgår jag till plugg med uppsats i skolan. Och tydligen har tentan nu kommit till akademiexpeditionen. Enligt obekräftade källor bör ca 70 % ha kuggat. Typiskt...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback