Måndag som är en tisdag.

Efter gårdagens lediga måndag var det idag klart mer på schemat. Först C-uppsatsplugg i någon timme som resulterade i att vi bytte ämne och inte fick ihop alltför mycket innan vi skickade in inför torsdagens seminarium/handledning. Oh well. Det känns helt okej iaf.

När jag kom hem strax efter lunch fick jag ett sms om att min nya dammsugare anlänt till ICA så det var bara till att traska iväg och hämta ut paketet. Väl hemma igen var jag ju såklart tvungen att prova den. Och vilken känsla, den var bra, hyfsat tyst, fin, modern och framförallt HEL. Nu vill jag typ dammsuga jämt. Och att jag sedan fick en handdammsugare på köpet. Oj vad jag ska smula ner nu. Haha. Här får ni en liten bild:


Klart finare och bättre och helare än min gamla Rusta-maskin. Denna är beställd från expert.se. Men som med allt annat man skaffar sig måste man ju betala. 899 kronor kostade den. Med en fin liten handdammsugare. Vet bara inte vad jag ska göra av den... Och ja, som ni kanske ser skulle jag nu istället behöva ett nytt och helt skohorn...

Som om inte detta paket vore nog så låg det ett annat lite mindre paket i postfacket idag också. Det visade sig vara en av de grejer som jag tänkte ge mor på sin 50-årsdag. Bara sisådär tre månader efter att jag beställde det. Oh well, får skicka upp det paketet till mor o far som ett litet tack för Thailandsresan kanske. Vad tror ni att det är?


Annars har eftermiddan spenderats på ett styrelsemöte. Ett roligt sådant som dock mestadels gick åt till att försöka hitta tid till styrelseavslutning men det verkar svårare än man kan tro att hitta några dagar som passar alla. Haha, men bra ju att vi är så upptagna. Typ.

Just nu sitter jag och tittar på hockey. Ingen höjdare dock eftersom jag, norrlänning som man är, hejar på Skellefteå. Och de ligger ju under. Inte hela världen för om en halvtimme börjar ju Big Brother. Och imorrn är det självstudier som gäller kring uppsatsen. Läsa in sig på K2-regelverket och kanske läsa igenom de andras PM så man kan komma med någon respons på torsdag. Kul va?

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback