Nervositeten börjar krypa fram.

Hm, en timme kvar till tenta. Jag börjar få den där härliga lilla nervositeten. Det brukar vara positivt. Försöker jag intala mig iaf. Jag har märkt att en stor del av min tentauppladdning sker genom att intala mig själv att saker och ting är bra. Typ: "Det är bra att du inte kan det där för det tyder på att du har pluggat alldeles tillräckligt mycket". Väldigt logiskt...
Har dock spenderat förmiddan med att snurra på stan. Systemet. HM där jag inhandlade bl a nya vantar. Nu tycker jag dock det vore skönt att få sätta sig med tentan så man inte hinner fundera så mycket mer. Oh well jag kan ge mig på att diska så går ju ytterligare några minuter.

Och ikväll är det ju tentafest. Ungefär. Det ser jag framemot. För redan på söndag måste jag börja plugga igen. Måste hinna göra lite på uppsatsen innan den första delen ska lämnas in på tisdag. Sedan går även det in i lite mer uppstyrda tider. Tisdag-Fredag fram till början av juni. Förhoppningsvis kan vi vara klara lite tidigare och njuta av sol och värme. För visst ska den kommande våren/sommaren bli den varmaste och bästa någonsin? Efter den kalla starten på denna vinter har vi förtjänat det.

Wish me luck!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback