Plugg och vilodag.

Igår var det tentafest. Igen. Andra dagen i rad och andra dagen av skratt och goda vänner. Idag har vi suttit med kandidatuppsats. Första grejen ska vara inlämnad på tisdag och då en i min grupp jobbar måndagar fick vi sitta idag för att hinna få ihop nåt till det. Det tog inte mer än två timmar så var inte så farligt. Skönt att ha något man måste kliva upp till. Städa till och klä sig till. Grekisk sallad hos grannen. Därefter soffan. Läst mig till att Modo för ovanlighets skull vann idag så nu lever liket igen. Får se hur många dagar den glädjen håller i sig. Men jag kan tänka mig att många öviksbor åtminstone kommer sova gott inatt.

Kvällen bjuder inte på några utsvävningar utan Stockholm-Båstad och Big Brother får förgylla min kväll. Alldeles lagom skönt. Ännu skönare är att morgondagen är helt tom. För från och med nu fram till sommaren är jag totalt ledig lördagar, söndagar och måndagar. Det är också alldeles lagom skönt. Klart det kan bli några undantag. Men grundtanken är ju bra.

Så som det känns just nu ska jag spendera morgondagen sovandes och slappandes. Massvis. För jag är slut efter denna helgen. Så till er alla där ute. Ha en bra måndag för det ska jag ha.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback