Sol, värme osv.

Nu ska jag bege mig ut på en promenix. Har spenderat dagen med lite plugg, massor med sol, värme, matlagning och nu när jag tagit på mig promenadkläder ser jag att det fortfarande är +17 grader ute. I skuggan! Det är ju för tusan nästintill sommarväder? Något som denna oväntade värme försvårar är ju att man inte vet hur man ska klä sig. Nu sitter jag här i träningsoverall. Kommer det bli för varmt? För jag tror definitivt inte att det blir för kallt. Eller?

Hur intressant var detta? Imorrn är det skola som gäller iaf. Uppsatsplugg 9-14. Därefter info om kurser för nästa år. Därefter styrelsemöte. Därefter Bowling. Fullspäckat alltså. Hela denna vecka är ganska fullspäckad. Gött.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback