En bortkastad dag.

Vilken skräpdag. Ligger i feber och hostar. Vilket är det enda jag lyckats med idag. Riktigt bortkastad dag.

Men tror det kan vara nödvändigt. Masade mig till affären och köpte glass. Jag har fått för mig att det är bra att äta när man är förkyld. En Ipren ska jag nog klämma i mig också. Tyvärr glömde jag köpa det på affärn så jag får hushålla så de räcker till imorrn. Imorrn hoppas jag ha lite ny energi igen. Har en del saker jag måste ta tag i innan helgen. Eller har försökt fixa de idag utan framgång. Så imorrn blir det till att kämpa med de. Plus ett möte på skolan. Hade ett idag också men på grund av febern blev jag hemma istället. Nej, nu behöver jag en ipren och sen lite glass.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback