Energi.

Vaknade imorse klart piggare än tidigare dagar. Tokskönt. Fortfarande rejält förkyld men så mycket piggare i huvud och kropp jämfört med igår. Var styrelsemöte idag också. Så kul att återigen sitta i vårat rum och snacka både allvar och skoj. Och hur kul är det inte att nästa SERO-konferens, den i november, går i Luleå. Självklart lite segt att åka så långt men samtidigt grymt kul. Och hur kul är det inte att på måndag börjar inskolningen av våra nya studenter. Däremot är det inte lika kul att jag fortfarande inte riktigt tagit något beslut, eller kunnat ta, kring vilka kurser jag ska läsa. Studievägledaren är ju aldrig anträffbar. Oh well. Får lösa det på måndag. Fast det är en del att ta tag i även då.

Ikväll är det någon typ av inflyttningsfest också. Jag lär dock inte förta mig. Att stanna en vinare känns ganska lagom. Och hur praktiskt är det inte att börja mäta tid i vinare? Det vill säga hur lång tid något tar blir hur många vinare man hinner dricka på den tiden. Det är svårt att ge någon precis förklaring. Men det är passande tidsmått en kväll som denna. Yes.

Trevlig helg!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback