Västerås och förkylning.

Är sedan fyra timmar tillbaka i Västerås. Känns som det borde. Konstigt men helt normalt ändå. Något som däremot inte känns normalt är att vara förkyld. Halsen värker, hosta, snuva och ett huvud som känns som pulvermos. Så får se hur mycket längre jag håller mig vaken idag. Imorrn väntar en dag av fixande som måste göras. Måste ringa CSN, Högskolan, doktor och bostadsbolag. Måste inhandla allt som behövs för att kunna leva. Köpte frukostgrejer idag men orkade inte med att inhandla nåt mer. Måste lägga in de sista förändringarna i uppsatsen och sen skicka in den. Kolla upp kursscheman, kurslitteratur, nollning och lite annat.
Puh. Bara att tänka på det gör mig helt slut. Oh well det är morgondagens sysslor. Välkommen tillbaka till livet säger jag åt mig själv. Positivt dock var att mina blommor levde jättebra. Jättefina var de. Så stort tack till den eller de vänliga själar som vattnat de i sommar!
Nu sitter jag och småföljer hollywoodfruarna. Haha. Jag vet inte vad mer jag ska säga.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback