Vilken jakt.

Denna morgon har jag kämpat med telefonnummer. För att få tag på en studievägledare på skolan. Att det kunde vara så svårt hade jag ingen aning om. När jag inser att de alla är på "konferens" till imorgon 16.00 är det väl lika bra att ge upp. Så istället tänkte jag mig att ringa akademiexpeditionen och fråga vem man kan prata med. Men döm min förvåning när en expedition som har öppet fem timmar under dagen har lunch i åtminstone 1,5 timme. Puh. Jaja, nu har jag iaf skaffat mig ett studentkonto för mina kurser i Växjö. Men är väl inte helt på det klara än med om jag kommer att läsa de. Det är därför det vore skönt att komma i kontakt med studievägledare. Men tydligen i det närmaste omöjligt. Aja, jag får ringa expeditionen igen senare idag. Tyvärr orkar jag knappt prata då min röst nästintill gett upp totalt. Oh well. Uppdateringar kring detta följer med största sannolikhet.

Jag var ju till doktor igår också. Fick en ny tid för operation om knappt två veckor så nu ska väl tån till slut bli helt bra kan man hoppas. Det är på tiden.

Have a nice day!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback