Älska denna dagen.

Jag är nog lite galen idag. För jag åkte till skolan 8 imorse. Pluggade fram till 15. Därefter tre timmars möte inför konferensen. Skitlång dag alltså men jag sitter ändå med ett leende på läpparna. Grupparbetet gick hur bra som helst. Mötet rullade också på och det är verkligen ett fantastiskt gäng i den projektgruppen. Wonderful.
Även om det fortfarande finns en hel del frågetecken känns det riktigt kul, bra och roligt.
Imorrn är det pang på det igen. Grupparbete från 9 tills vi är klara. Därefter ner på stan för att försöka hitta en drop-in-tid och bli av med hår. Köpa lite prylar som kan vara bra att ha när jag ska på temasittningen på fredag. Klockan 18 ska jag vara på Kåren. Förbereda inför våran ekonompubs-premiär. 19 börjar det och det ska bli succé.

PÅ onsdag har jag sedan tusen ärenden och möten. För på torsdag börjar konferensen och det känns tok-roligt just nu. Stressigt men tok-kul!

Så jag skriver några rader när jag har tid. Häng med! :)

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback