Bra eller anus??

Har kommit till insikt med att tv11 ska köra igång en ny säsong av Big Brother. Är det bra eller anus?? Jag måste säga att jag tycker det är riktigt intressant. Jag kommer då titta. Och hoppas att det blir riktigt mycket skandaler och smaskigheter. Så att ni vet.

Just nu skrattar jag annars till Solsidan. Underbart.

Inatt är det SuperBowl. Hade gärna suttit med gänget och sett det men jag börjar skolan i Eskilstuna strax efter nio imorrn så bussen går 8.25. Inte jättelockande att sitta vaken hela natten då. Och är ju inte helt frisk än heller. Dock är det mycket bättre idag.
Är väl egentligen inte alls så insatt i SuperBowl heller. Jag vet inte ens vilken sport det handlar om. Men det lär ju vara Amerikansk fotboll eller baseball när det handlar om USA. Av namnet att döma låter det dock mer som bowling men det tvivlar jag på att det är. Verkar ju vara ett extremt jippo iaf så hade ju varit kul att se bara därför. Men jag kan tänka mig att det kommer att komma nåt år när jag inte måste kliva upp nån timme efter att det slutar. Då blir det roligare.

Haha, "Bolibompa är skit".

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback