Fabulous.

Om jag ändå visste om jag hade stavat det ordet rätt.

Hur som helst. Har hängt på skolan idag. Klippt håret. Hängt på Kåren med PwC, studenter och sålt öl till glada studenter. Roligt? JA! Helst när man själv också får dricka ölen. Därefter konferensfix med mer öl och skratt. Fantastiskt.

Jag fick iaf lära mig att jag gick i grundskolan på samma skola som Sveriges första internationella porrskådespelerska. Lite coolt ändå. Vi från Övik har alltså inte bara Foppa och andra hockeyspelare. Vi har Pontare. Och vi har porraktriser. Och tänk att den första internationella svenska porrskådespelerskan gick på Bjästaskolan... Ska man vara stolt över sånt? Jag väljer att vara det. All PR är bra PR? Har jag iofs lärt mig att det verkligen inte stämmer. Inte alltid iaf.

På torsdag kör kontaktmannakonferensen igång. Dvs vi har bara imorrn på oss att fixa det sista. Det kommer hur som helst att bli fantastiskt roligt. Extremt roligt. Ofattbart roligt. Så alltså; roligt.

Kom hem och körde igång min chill-lista på spotify. Eller min och min. Har bara plockat från andras. Men det sitter skönt att komma ner i varv innan sängen. Mestadels låtar med sång och charm. Dock en låt helt utan sång. Men jag väljer att bjuda er på just den:




Godnatt och imorrn blir det sovmorgon följt av mötesmaraton: 14 med högskolan. 15 med gymansium. 16 med konferensgruppen. Uppesittarkväll skulle jag tro att det blir. Vi hörs

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback