Jag är...

TRÖTT.

Hann med att sova en timme inatt. Eller mellan 7-8 imorse. Grymt lyckad lördag. Fantastisk bankett. Grym underhållning. Söndan känns något värre kan man säga. Har städat lokalerna där deltagarna bodde. Bakis. Trött. Om två timmar väntar pizza och därefter så många solsidan-avsnitt man kan orka med. Jag gissar på att jag somnar efter ett. Kanske tidigare.
Hur som haver så har konferensen fått massvis med beröm. Det mesta har flytit på och, ja, det känns faktiskt lite synd att det är över. Något som vi jobbat så länge och så mycket inför. Och under. Nu återstår bara avslutningen, dvs skicka ut allt som ska skickas. Skriva rapporteringar. Utvärderingar. Resultat.

Imorrn drar skolan igång. Eller den har ju egentligen pågått ett tag. Men blir nog en hel del pluggande de närmsta tre dagarna. Och på torsdag off to Thailand.

Lite skoj från helgen. Här har ni den film som Västerås Kommun ville att vi skulle visa eftersom de sponsrar oss. Under invigningen fick deltagarna se den. Jag tycker den är genial men samtidigt ganska pinsam.




O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback