Satans jävla hosta!

Dödslängtan.

Jag orkar inte med denna hostan. Allt hostande leder till att jag blir alldeles slut och får feber. Hostan blir värre av att man blir andfådd och jag blir andfådd av att hosta. Jag hostar så mycket att jag blir alldeles svettig. Nu har jag hostat oavbrutet i 20 minuter. Och då tar jag inte i. Max 5-10 sekunders paus mellan varje hostattack. Snart kommer nog lungorna upp också. Om de inte redan är uppe. Jag har fasen hostat sönder halsen snart. Och rösten.

Näe usch. Till råga på allt så hade jag tänkt se Goldeneye på trean ikväll också. Men trots att det var man än tittar (tv3.se tv.nu text-tv osv) står att den skulle gått ikväll (med start 20.00) så var det inte den filmen de visade. Det var en helt annan som jag redan sett. Inte ens en Bond-film. Besvikelse men jag såg den ändå.

Nu har jag tagit Ipren och Noskapin och hoppas att feber och hosta lugnar sig. Ingen sån känsla än dock. Puh. Jag går fasen snart och lägger mig...

Märks det att jag "gillar" att vara sjuk?

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback