Seminariedag.

Vaknade hyfsat utvilad imorse. En ganska ovan känsla numera. Och dagen har fortsatt i den riktningen - vila alltså. Ute vräker snön ner. Ska tydligen komma uppemot två decimeter fram till imorgon bitti.
I badrummet hänger tvätt på tork. Förmodligen helt i onödan eftersom det nu med stor säkerhet är torrt.
Jag sitter i mjukiskläder i soffan. Har ätit frukost (för ett bra tag sen). Väntar på att duscha. Är dock lite jobbigare än det låter. För att kunna duscha måste jag vika ihop all tvätt.
Senare i eftermiddag (15.30-16.30) har jag artikelseminarium. Jag borde läsa igenom min rapport så jag vet vad jag ska säga. Jag borde. Det är så många "borde" numera.
Måste ta kontakt med Kåren eftersom de undviker att svara på mina mail. Måste när jag har tid (kanske imorgon) ta mig ner på stan för lite ärenden. Och SF i Västerås har inget telefonnummer. Så för att göra ett ärende där måste jag alltså gå dit någon kväll. Suck.
Annars rullar allt på. Tre veckor kvar till Thailandssemester. Två veckor kvar till konferensstart här i Västerås. Bitarna börjar falla på plats.

Hörs.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback