Skiiitväder.

Jag som börjat tro att våren var nära. Nästan all snön borta (okej, kanske en viss överdrift, men det är faktiskt barmark lite här och där), is och plusgrader istället. Tyvärr valde nån att det skulle snöa inatt så nu är det vitt och slask ute igen. Förhoppningsvis blir vi av med den snön som kom under dagen. Det vore trevligt. För jag är redo för vår nu. Alltid för tidigt men jag är redo. Såg tyvärr att jag nog kommer få ett bakslag (minst). I slutet av veckan och nästa vecka ser det ut att bli 10-15 minusgrader. Det var den våren det...

Nu ska jag kila iväg till skolan, sätta mig med ett grupparbete som handlar om att skriva om en vetenskaplig artikel. En artikel som till råga på allt ska vara på engelska också. Krånglig engelska. Wish me luck.

Möte i eftermiddag också. Styrelsemöte igår, konferensmöte idag. Mycket att stå i som ni märker. Men idag känner jag mig pigg. När jag kommer hem igen ska jag städa och diska. Det är mitt mål.

Vi hörs!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback