Varför är det så roligt?



Hur som helst, lång dag idag. Gick hemifrån 8 och kom hem 18. Gick hemifrån igen strax efter 19 och kom hem för 20 minuter sen. Sjukt vilket liv man lever. Ett roligt sådant.

Efter tre tusen om och men så fick jag idag äntligen veta resultatet på min tenta. Maxpoäng var 40. Godkänt var 24. Jag lyckades skrapa ihop 22.75 poäng. Men eftersom det blev en ny lärare som rättade våran tenta (istället för han som skulle ha gjort det) så sänkte de G-gränsen till 20 poäng så jag KLARADE den. WOOOHOOO! Så jäkla skönt. Äckligt skönt till och med.

Imorrn spenderas dagen i skolan. När jag väl vaknar. Har sagt att jag ska vara där halv tolv. Ska jag nog klara av. Plugga. Därefter eller under tiden fixa med konferensen om jag hinner. Har två telefonsamtal jag skulle behöva göra. Eller kanske tre. Ja, förmodligen tre.

Till er alla där ute. Sjukt kul kväll. Mycket roliga upplevelser, händelser och annat. Kul helt enkelt. Vi hörs och ses, oftast i dimman...

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha, jo jag var tvungen ;) förstörde jag stämningen där lite kanske? haha...

btw, du har tur med dina tentor ibland du!!! Grattis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback