Vilken dag.

Jösses. Idag har det varit fullspäckat. Jag gick hemifrån 9 imorse. Kom hem 18. Efter 5,5 timmes pluggande och två timmars möte. Väl hemma har jag haft fullt upp fram tills nu. Fixat middag och ätit. Fixat matlåda. Plockat undan lite kläder från golvet. Läst 15-20 artiklar, dvs pluggat ännu mera. Men nu kan jag äntligen luta mig tillbaka någon timme innan sömn. Imorrn går jag hemifrån 8 för föreläsning i Eskilstuna på förmiddan. Plugg i skolan i Västerås på eftermiddan. Tvättid på kvällen. Dock tack och lov inga möten imorrn. Har dock en hel del grejer som måste styras med kring alla möten. Massor av mail och bokningar som ska göras. Kontakter med skolan som förhoppningsvis imorrn ska ge besked kring vad som gäller den tenta vi skrev 13/1 men som fortfarande inte kommit tillbaka. Ryktet går att läraren fått sparken men lät inte så på hon jag mailade med idag (på skolan). Förhoppningsvis blir jag klokare imorrn... Måste också ringa SF här i Västerås och snacka lite med de. Ska jag försöka ta tag i imorgon. Handlar om att styra upp en studentbio där nån gång framöver. De har ju specialpriser måndag-torsdag på vissa filmer för studenter.

Åh, vad jag älskar Sommar i Sverige på tv3 förresten. Härligt galna människor. Typiskt husvagnssvenskar. De flesta.

Nu ska jag andas. Vi hörs

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback