Åre imorrn. Typ.

Sitter hemma i soffan och ska strax byta om för att gå till ett möte som sedan kommer att övergå till en fest. Hur kul låter inte det? Alldeles lagom kul såhär på en fredag. Imorrn blir det en dag av packning och försök att få med så mycket som möjligt i så lite väskor som möjligt. Tror ni att jag lyckas? För imorrn kväll vid halv elva avgår tåget härifrån Västerås. 9 timmar senare är samma tåg framme i Åre. Senare under eftermiddan får vi tillgång till vårat hotellrum men liftkortet får vi tidigare tror jag så vi kan spendera söndan i backen.
Vart vi ska bo?
Tott Åre.

Idag har jag annars hämtat ut en tenta. Försökt att registrera mig på vårterminens kurser men inte heller på akademin lyckades jag. Systemet var tydligen i graven typ. Förhoppningsvis löser de det under nästa vecka trots att jag inte är i stan. Hon sa då att det skulle ordna sig.

Så då vet ni hur det ligger till. Imorrn åker jag till Åre. Återkommer till Västerås natten mellan torsdag och fredag nästa vecka. Om SJ gör något de inte är så bra på. Är i tid alltså.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback