Helg. Har det varit. Och är.

Så. Helgen har spenderats lite här och där. Nej men i fredags åkte jag upp till Örnsköldsvik och lördag söndag spenderades med närmsta familjen i Umeå med födelsedagsfirande då mor fyllde 50. Blev middag på Invito i Umeå och en massa annat roligt. Är nu åter i Övikstrakten. Där snön fortsätter att vräka ner. Äckligt mycket snö nu.

Hur länge jag blir kvar här uppe? Funderade på onsdag eller torsdag men kollade nu och det finns inga bra biljetter på onsdag så förmodligen blir det torsdag förmiddag som jag styr mot Västerås igen. Jag har ju semester nu så jag bestämmer lite själv vad jag vill göra. Skolan drar inte igång igen förrän 31/1. Egentligen börjar den 24e men jag åker ju till Åre på lördag kväll. Woho. Det kommer bli roligt.

Men nu ska jag fortsätta leta runt efter en bra kamera. Funderar på att köpa en ny och har tänkt mig en sån där vattentät grej som man kan bada med. Varför? Jo, för att det vore kul att ha när man är i t ex Thailand. Och där är ju jag om 1,5 månad. Så jag kollar runt litegrann och har kommit fram till att det är en djungel... Men men. Nåt ska det väl kunna bli.

Have a good one!

O.

Kommentarer
Postat av: Mams

Hej

2011-01-18 @ 21:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback