Man måste bara älska att inte orka med saker...

Denna dagen har varit fullspäckad. Hemifrån strax efter 8 imorse. Efter föreläsning, grupparbete och styrelsemöte hemma vid 17.15. Därefter middag som följdes av ca två timmars plugg. Vet dock inte om jag fick ut något av det. För mitt i allt detta fullspäckade så är jag dyngförkyld. Och det blir ju inte bättre av att man inte får vila och ta det lugnt. Imorrn hoppas jag på några fler lediga timmar. Börjar med grupparbete på skolan vid halv tio och fortsätter så länge det går. Måste fixa matlåda imorrn bitti också. Något jag verkligen inte orkar göra nu. Jag orkar knappt med de ständiga förkylningsbesöken på toaletten. Antingen för att snyta sig eller kissa. Fan nu blev jag kissnödig igen. Ipren, nässpray och hushållspapper är mina bästa vänner just nu.
Efter skolan imorrn har jag dock inget inbokat så då får jag gå hem och lägga mig och tycka synd om mig själv. Försöka vila upp sig lite. För onsdag är precis lika fullbokad som denna dag har varit.

Idag blev det förmodligen också så att det bestämdes att jag spenderar även kommande sommar i Örnsköldsvik. Det känns alldeles utmärkt och precis så bekvämt som jag kan behöva ha det när detta läsår är över.

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback