Plugguppdatering.

Hejsan, tänkte köra en update av mitt pluggande. Igår kom äntligen resultatet för Kredit- och obeståndstentan som jag gjorde i början av december. Det krävdes 24 poäng (av 40) för godkänt så jag klämde till med 26. Extremt skönt att ha den tentan bortgjord.
Och som om inte det vore nog tjänade jag in ytterligare 1,5 högskolepoäng via dagens seminarium på våra rättsfall i Associationsrätten. Så nu rullar det verkligen på.

I övrigt så velar jag mest nu bara över att behöva gå till ICA för att inhandla lite grejer. Det är skitväder. Snö snö snö. Och anledningen till att gå är att ha mer att välja på i kylen. Och det vill jag nog faktiskt ha idag. Fast jag har ingen aning om vad för middag jag vill ha... Något gott tror jag.. haha

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback