Se på tv en fredag kväll?! Tydligen.. :)

Jag kom på att jag har ju inte visat vilken fin bild syrran hade målat och gav mig när de var här och hälsade på. Jämför den gärna med den lilla miniatyrbilden här till vänster. Och medge att det blev bra!?


Annars spenderar jag denna fredag kväll i lugn och ro. Igår var det desto festligare. Så det känns lite skönt att luta sig tillbaka, ladda batterierna och imorrn ge sig i kast med tentaplugg. För på torsdag är det tenta i Associationsrätt.
Denna fredag kväll spenderar jag också med att drömma mig iväg till sol och värme. För det finns faktiskt en möjlighet att jag i mars följer med familjen till varmare breddgrader. Hur skönt vore inte det?
Jag spenderar också denna fredan med att inse hur extremt dålig underhållning det erbjuds på tv. Och nej, Let's dance är inte underhållning... Spotify håller mig sällskap. Jag lutar mig tillbaka. Och laddar för en morgondag med plugg. Och i smyg så drömmer jag om Åre. För om två veckor bär det av på en grym fest-skid-studentresa dit upp. Men om en vecka ska jag hinna med ett par dagar i Örnsköldsvik/Umeå också. Mycket är bara förnamnet. Men som sagt först plugg.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback