Vad har hänt med tv-underhållningen?

Jag måste bara få säga att det verkligen inte finns något att se på tv längre. Eller har serier och liknande bara inte hunnit dra igång ännu? För att titta på Blondinbella på en konferensresa känns inte som min måndagsunderhållning. Din kanske?

Hur som helst. Min måndag (som jag hela dagen kallat tisdag...) har innehållit tentaplugg och städning. Det gäller med pluggandet att inte överdriva. Iofs är det nog ingen fara för min del. Jag är långt ifrån en person som pluggar för mycket. Oh well. Men man vill inte hinna bli less redan innan tentan. Nu är det hur som helst bara imorrn och onsdag kvar att nöta in det på. Det blir nog bra.

Så alltså lite nedräkning här då:

3 dagar till tenta
4 dagar till Örnsköldsvik/Umeå
12 dagar till Åre och SkiWeek
52 dagar till Thailand, sol, värme och bad :)

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback